FÖRSOVIT MIG

Vardag | 2011-05-31 | 08:24:56 Kommentera här! » 1 st

Alltid lika härligt att försova sig, eller vad säger ni? Ne, skulle inte tro det.. Fan man blir så stressad, men jaja jag kommer till skolan nästa lektion!
Sitter iallafall just nu och käkar frukost medans jag lyssnar på musik. Ska sminka mig och ta på mig andra kläder, sen drar jag till skolan.
Efter skolan får jag se vad jag hittar på, vet iaf att jag ska va med Fabian lite senare.
Ha en bra dag så hörs vi sen :D
oj, här ser vi korta ut! Bilden har ett minne, hahaha eller hur Fanny? ;D

Kommentarer
Skrivet av: FANNY

HAHAHA aaaa verkligen! :D

2011-05-31 @ 16:09:59
Länk: http://ffannymahne.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!