OPERATIONEN

Vardag | 2011-04-26 | 13:31:18 Kommentera här! » 1 st

Äntligen hemma från sjukhuset!
Kom dit vid åtta och vid halv nio kom en kvinna som berättade hur allt skulle gå till osv. Då fick jag byta om till en t-shirt och ta två smärtstillande tabletter. Efter det gick jag in i rummet där dem skulle söva ner mig. Jag la mig på sängen och jag tror att jag började gråta, kommer inte ihåg.. Sen var det bara att säga godnatt och jag somnade på säkert tio sekunder.
När jag sen vaknade på uppvakningen satt mamma brevid mig och sen kom det två sköterskor som frågade hur jag mådde osv. Jag var ju helt borta först, sa till mamma att hon hade fyra ögon... HAHA.
Sen fick jag gå på toaletten och det gick hur bra som helst och kvart i tolv fick jag åka hem!
Precis när jag hade vaknat upp, fett lyx med duntäcke o grejer :D

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

haha såpass... min syster heter också Elin Hilli, och efternamnet hilli är ju inte vanligt, har hört att det bara är vår släkt osv som heter det eftersom dom kommit på det själv ;P så det var lite random bara :)

2011-04-26 @ 13:39:47
Länk: http://idahilli.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!