MÅNDAG 25 APRIL

Vardag | 2011-04-25 | 21:02:39 Kommentera här! » 2 st

Hej bloggen!
Ska lägga mig och försöka sova när som helst.. Ska bara berätta lite kort om igår och idag.
Igår åkte jag till Amandas pappa i Sorunda och sov över där. Jag och Amanda vaknade vid ett och vid tre åkte vi hem. Kom hem vid fyra och sen gick jag till Robbans och käkade med ett par vänner. Efter det har jag bara suttit hemma och inte gjort någonting speciellt.
Imorgon bitti ska jag operera bort halsmandlarna. Är så jäkla nervös men det går säkert bra.. Operationen börjar kl. 8 så måste gå och lägga mig i tid.
Tänkte ta en macka men det går ju inte kom jag på, man ska ha tom mage när man opereras haha :p Får nöja mig med vatten då.
Vet inte när jag bloggar nästa gång, kanske imorgon eller nåt.. Får se hur jag mår helt enkelt!
Men vi hörs när vi hörs, puss på rumpan ♥
fan vad kort jag ser ut..

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

bara en fråga.. varför heter din blogg "elinhillis"? ;p

2011-04-26 @ 00:56:25
Länk: http://idahilli.blogspot.com
Skrivet av: Lollo :D

Ojoj, lycka till! :)

2011-04-26 @ 00:59:28
Länk: http://sweetlollos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!