GODMORGON!

Vardag | 2010-09-06 | 08:29:06 Kommentera här! » 0 st

19 besökare redan såhär på morgonen, haha!
Godmorgon föresten. Just nu sitter jag och äter frukost medans jag webbar med Amanda på msn.
Ska gå till bussen om si så där en timme så kanske måste börja skynda mig lite snart. Men ska bara sminka mig och klä på mig så det går nog bra.
Asså vet ni hur snabbt jag skriver nu eller? Nej det vet ni inte men det känns som jag stressar ihjäl. Höhö.
Jag e på skit bra humör idag, haha vet inte varför. Kanske för de e skola idag och jag slutar 16:15 ? Nej, skulle inte tro det. Men jag vet faktiskt inte.
Nu ska jag sluta skriva, skriver en bok annars :D

Haha vi hörs senare, när jag är i skolan eller så. PUSS!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!