TORSDAG

Vardag | 2010-03-18 | 19:45:27 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen. Skrev igår att jag skulle skriva, men så blev det inte. Jag orkade inte.

Iaf, i tisdags tränade jag i en timme och sen var jag hemma och kollade på tv. Pluggade lite också.

Igår var jag i skolan och när jag hade slutat så gick jag och Lilian till gymmet en timme. Vi tog en massa bilder när vi gick hem, lägger in bilderna sen!

Idag gick jag inte till skolan pga huvudvärk.
Satt vid datorn, städade mitt rum litegrann och sen gick jag hem till min granne Sanna och kollade på hennes nya säng :)
Sen kom Bella till mig och vi gick till gymmet och var där i 45 minuter.
Sen dess har jag bara spelat på facebook och drogat denna underbara låt:



Bildbomb bitches :)







Påväg till gymmet!


Bjuder på den, haha!


Söta Lillöö :D


Den enda bilden som va seriös ? xd



Lilli, nu va jag snäll -.-

Puss ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!