DEN FEMTONDE MARS TVÅTUSENTIO

Vardag | 2010-03-15 | 18:21:23 Kommentera här! » 0 st

Hej :) Har ni haft en bra dag i skolan/ på jobbet?
Min dag har varit låång! Började med en dålig start, försov ju mig.. Fick stressa som en höna!
Började kl. 9:30 och hade idrott och sen var det SO prov och det gick bra!
Sen var det lite andra lektioner.. Slutade kl. 15:40 och åkte och solade ensam. Ingen kunde följa med haha.
När jag hade solat klart så mådde jag jätte illa! Det var nog pga värmen. Hade heller inte ätit på hela dagen. Så det slutade med att jag nästan spydde i rulltrappan ;s
Blev lite brunare iaf! :D

Bilder från dagen:


Frida pluggar NO :)


Bella sötnos :)


Vet inte varför jag tog kort på min väska, haha. Men nu har ni sett min
väska och vad jag har i den :p

 
:D

Nu blir det plugg!
Skriver sen, puss ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!