FILM MED MINA TJEJER!

| 2010-01-05 | 12:11:22 Kommentera här! » 0 st

Tjäänare :D
Hoppas att ni har sovit gott för det har jag gjort. Just nu sitter jag och käkar frukost, macka och te :)
Sen ska jag ta och klä på mig för snart kommer Ronya, Lilian och kanske Frida. Men Lilian kommer senare, vid 5  för hon måste ju gymma först -.- haha.
Frida kanske inte kommer :'(
Vi har inte bestämt vilken/vilka filmer vi ska se, men skräck iaf! Jag kommer väl typ sitta och blunda i hela filmen ? Synd att inte baby är här som kan hålla mig i handen :(
(och det kan ni ju ta och fundera på vem det är ;) )

Har inte något mer och säga men vi hörs senare!
puuuss ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!