RUBRIK

Vardag | 2010-12-06 | 21:52:41 Kommentera här! » 0 st

Blir fan irriterad på mig själv för att jag inte kan hitta på någon bra rubrik haha..
Aja, sitter och pluggar lite so nu som jag ska komplettera imorgon.
Idag när jag kom hem från skolan så kom Fanny hem till mig. Vi käkade och gick hem till henne. Sen tog vi på oss shorts och bh och gick ut och lade oss i snön för att ta bild till profilbild. Varför? Jo för pga en status på facebook.. Om 40 personer gillade så skulle vi lägga oss i snön med shorts och bh. Eftersom att en viss person inte ville fota oss tsm så fick vi göra en och en -.- Jaja det var kul iallafall! Ooooch kallt, haha! Bilderna lägger jag inte upp här men ni som har mig på fb får kolla där :D

Nu måste jag plugga vidare och sen kolla på kenza & tyra show som jag missade i torsdags. + ung och bortskämd..
Slänger in en asgrym låt nu iallfall, lyssna på texten!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!