IGÅR...

Vardag | 2010-04-12 | 16:52:59 Kommentera här! » 1 st

Hejsan :)
Igår åkte jag ju till Bojana efter att jag hade skrivit inlägget. Vi gick runt lite i tullinge med våra fking klackskor , HAH, asså jag fick så jävla ont i fötterna så det finns inte! Sen gick vi hem till henne och bytte till älskade tygskor :) tygskor is the shit, så är det bara.
På vägen mötte vi hennes brorsa och hans polare Adrian och Shaian. Då var vi med dem ett tag men sen va jag tvungen att tagga hem :( .
Bilder från igår :


jag igår


jag och Bojana, love u girl !


shaian och adrian tog min väska -.-


jag : " äääärligt, ge mig min väskaaa! " hahaha



Jag just nu, haha bjuder på dom.. !

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske läsa lite bloggar?
Hur som helst, vi hörs en annan dag, puss ! <3


Kommentarer
Skrivet av: emma

hellu!

jättte fin blogg! :)

tänkte tipsa om en jätte bra sida!

bloggtrafik heter den och den ger dej fler besökare inom några minuter!

hade sj besöksrekord för ett tag sen!

du kmr inte bli missnöjd!

enda sida som faktist funkar och ger dej chansen!

klicka på lnken och bli medlem! :D



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=emmathorslund



tänkte även säga att jag har "veckans blogg"

utser 10 st redan idag, sedan 2 eller 1 som får en länking i 5 dagar!

så skynda och anmäl dig!

http://emmathorslund.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-anmal-dig-d.html

2010-04-12 @ 18:23:32
Länk: http://emmathorslund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!