HEMMA!

Vardag | 2011-07-12 | 21:29:13 Kommentera här! » 1 st

Som ni såg tidigare så var jag hos pappa från fre-sön och sen åkte jag direkt därifrån till landet, Fanny följde med dit också. Alla de här tre dagarna vi var på landet så badade vi mycket, har fått skitmycket färg också...
Nu är jag äntligen hemma igen. Men bara för att packa om, för på torsdag åker jag till Finland med Fanny! Är där en vecka, ska bli så skönt att komma bort ett tag.
Ska fortsätta töja örat nu. VARFÖR SKA DET GÖRA SÅ JÄVLAFITTONT FÖR?! Hör av mig senare, puss!

Kommentarer
Skrivet av: Hana

Haha men asso ja fattar nt låten,den e skit skum. ;oo <3

2011-07-12 @ 23:43:05
Länk: http://hanaabdoulas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!