IDAG

Vardag | 2011-08-17 | 21:50:35 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen! Kom hem för en liten stund sen. Åkte först in till stan med Fanny och vi gick först runt och kollade i lite affärer. Sen gick vi förbi kulturhuset och typ utanför så kunde man göra harkos tatueringar..Blev fett sugen på att göra en, kollade vad man kunde göra och jag ville ha en G-klav. Men gjorde ingen.. Sen gick vi vidare till Ung08, luktade fjortis vart man än gick så vi pallade inte vara där så länge. 
Sen när vi gick förbi tatueringsstället igen så gjorde jag min älskade G-klav! Men om jag ska vara helt ärlig så blev den inte bra gjord.. Men vad ska man göra?

Vid halv fem följde jag med Fanny till Jakan för att träffa hennes pojkvän. Kulkul. 
Och imorgon är det möte i nya skolan.. Taaagggaaa till det nu då - Godnatt kära läsare!


Vad tycker ni?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!