SVAREN

Vardag | 2010-03-13 | 19:27:37 Kommentera här! » 0 st

bella:
fin blogg :)
varför började du blogga? :)
har du någon favorit blogg? :)

Svar: Tack! =)
Jag började blogga för att jag tyckte att det verkade kul. Jag fick inspiration av andra bloggare och då började jag också!
Min favorit blogg är Kissies.

alicia:
När började du blogga?

Svar: Började blogga i den här bloggen i november 09, men i bloggen som jag hade förut så var det nog i mars 09 :)

Roniie ;) :
Vad är din största dröm?
Vad fick dig att börja blogga?
Vilka bloggar följer du?
Vilka är dina närmaste vänner?
Och visst är jag bäst!? ;)<33

Svar: Min största dröm är att få spela in en låt i en studio. Och att mina nära och kära mår bra!
Började läsa bloggar och tyckte att det verkade kul. Det var så jag började blogga.
Jag följer kissies och dessies blogg. Sen läser jag väldigt många andra bloggar.. T.ex vänners.
Mina närmaste vänner är Ronya, Lilian, Bella, Frida, Bojana, Amanda och Lina.
Bäst? Nej det är ju jag som är bäst :)

Hoppas ni har fått svar på era frågor, annars vet ni att jag finns här.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!