RUBRIK HÄR DÅ..

Vardag | 2010-03-09 | 22:13:30 Kommentera här! » 0 st

Hej på er! Kom precis hem. Nu sitter jag och chattar med Bojana på msn, frågade henne om vi fick några läxor idag när jag va hemma, men nä. BRA.

Lyssnar på en jättebra låt som jag har drogat ett tag nu ^^  21 guns - Green day. Den är asbra!

Igår fick vi nytt schema och gissa vad!? TRE sovmorgonar i rad - mån, tis & ons! Däremot får vi sluta halv fyra de tre dagarna men det är skönt med sovmorgonar eller hur.
Sen fick vi tjejer i min klass hemkunskap istället för musik som vi hade förut. Kul med hemkunskap, tror inte jag har haft det förut.. =)

Imorgon börjar jag 9.15 och har idrott. Great, älskar idrott !

aja nu ska jag gå och fixa iordning mig och gå och sova! Godnatt, läsare ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!