LÖRDAG

Vardag | 2010-03-13 | 11:00:04 Kommentera här! » 0 st

God morgon sunshines! Har ni sovit gott?
Jag vaknade för ungefär en timme sen och jag har hunnit äta frukost och tvättat bort mitt smink. Orkade inte tvätta bort det igår kväll, eftersom jag var så himla trött. Somnade ju nästan framför datan! Hehe.

Snart ska jag och mami åka iväg till Haninge C eller till Länna och kolla runt lite. Ska inte köpa något eftersom att jag måste spara mina pengar till solningen lite senare idag ;)

Som sagt, så ska jag gå och sola med Amanda. Det gör vi nog runt 5 tiden.

Vad ska ni hitta på idag då?

Nu måste jag gå och fixa iordning mig, så vi får höras innan jag åker. Lägger in en dagens outfit innan jag åker iväg.
Puss♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!