PICKNIK

Vardag | 2010-06-22 | 13:03:10 Kommentera här! » 1 st

Godmorgon!
Fanny gick hem för kanske en timme sen och sen dess har jag fixat iordning mig. Körde på ganska mycket smink idag, lite extra mascara och eyeliner och så ;)
Om si så där en timme så ska jag gå ner och möta Leiyla och vi ska ta bussen till Huddinge. Där möter vi Frida, Ronya och Isabella. Först när jag kommer till huddinge så ska jag till Glitter och kolla på örhängen och sen ska vi köpa något gott att äta och sätta oss i Rådsparken och bara ta det lugnt. Mysigt värre!

Visar dagens outfit strax, måste bara klä på mig hihi :P

Hej så länge


Kommentarer
Skrivet av: jenna

Ja jag gillar oxå färgerna :D

2010-06-22 @ 13:06:32
Länk: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!