PACKAR

Vardag | 2010-06-23 | 12:29:41 Kommentera här! » 1 st

Godmorgon! Vaknade för ungefär två timmar sen. Nu packar jag min väska, ska ju till landet lite senare. Är där över midsommar, kommer hem på måndag och packar upp och vänder, sen åker jag till Finland och är där i en vecka. Fullt upp kommer det att bli och jag kommer nog inte kunna blogga under tiden jag är där. We'll se :D

Juste, har ni sett min nya design? Jag gillar den enkla versionen av design, alltså inte så mycket grejer i headern osv! Vad tycker ni om min nya design? Jag gillar den grymt! Dock funderar jag på om jag ska ändra min bild till sepia ist för grå som jag har nu, men det får va såhär nu ett tag!

Nu ska jag ta och packa lite mer. Vi hörs senare, jag bloggar innan jag åker :) lovar! Hej så länge

Kommentarer
Skrivet av: MyzaaN

tackar för tipset, din blogg verkar mysig :)

2010-06-23 @ 15:19:52
Länk: http://myzaans.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!