IDAG

Vardag | 2010-06-09 | 22:40:49 Kommentera här! » 0 st

Hejsan :)
Gick till skolan sen iallafall även om jag mådde dåligt. Min mentor ringde mig och frågade om jag kunde komma imorgon tidigare och städa mitt skåp men jag gick direkt istället. Sen gav hon mig matte uppgifter som jag ska göra under sommarlovet -.- Hon sa till mig att plugga 2 dagar i veckan. Trodde faktiskt att hon skojade med mig först. Men seriöst,2 dagar i veckan i över 2 fucking månader :S

Imorgon är det skolavslutning! Efter det ska jag och några kompisar till stan för att käka på någon kina resturang och efter det ska jag plugga matte hela kvällen :) Nej jag skojar bara. Ska va med Johanna faktiskt :D

Nu ska jag prata med Peter, puss vi hörs imorgon med bilder från avslutningen :) ♥


vet inte hur många gånger jag har lagt in den här bilden men jag gillar den :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!