HOS PAPPA

Vardag | 2010-06-13 | 11:02:53 Kommentera här! » 0 st

Tjena :)
Idag ska jag åka hem till Stockholm! Har faktiskt saknat Stockholm, det är så litet här i Tierp där min pappa bor.
Den här helgen har jag inte gjort så mycket. I fredags färgade jag håret en gång till när jag kom hit, haha. Sen på kvällen när jag skulle gå till hemköp och köpa glass så var det typ 5 killar i en bil som skrek : deeam vilken rumpa. Jag kollade bak och då hade dem suttit och kollat in mig :s xd , haha sen frågade dem hur gammal jag va o grejer, haha jag vände bara ryggen och tog upp luren och låtsades prata med ngn :P

Igår åkte jag och pappa till Gävle och köpte blommor till hans altan, och på kvällen kollade jag på mr beans semester. Haha jag har väl sett den kanske 5 gånger, men jag skrattar lika mycket varje gång :D

När jag kommer hem idag så ska jag ta och städa mitt rum och sen ska jag träffa Johanna. Vi ska slinga mitt hår och sen ska hon sova hos mig :)

Visar dagens outfit lite senare innan jag åker to stockhooolm, puss!


Hah, tog den igår tror jag :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!