FÄRGAR HÅRET

Vardag | 2010-06-11 | 12:36:44 Kommentera här! » 0 st

Hej hej. Just nu sitter jag med färg i håret. Ska bli lite ljusare tänkte jag, hoppas det blir som jag tänkt mig.. Men jag såg nyss att jag är helt gul i hårbotten så det ser ut som en utväxt -.-, jaja får väl se hur det blir sen när färgen är uttvättad och när jag har fönat håret.
Det här är andra gånen jag färgar mitt hår idag! Första gången färgade jag ljusblond och det blev bara liite ljusare och nu tog jag guldblond.

Idag ska jag åka till min pappa! Det var ett tag sen jag träffade honom faktiskt, så det ska bli kul.
Har nog inte så mycket mer att skriva om, har ganska brottom.. Måste packa och fixa iordning mig, och äta! Pappa kommer och hämtar mig runt 2.

Men vi får höras ikväll när jag kommer till pappa! Ha det bra idag, puss!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!