BAKAT!

Vardag | 2010-06-02 | 15:20:38 Kommentera här! » 0 st

Hej hej :) Har precis bakat chokladbollar och dem vart skit goda haha :D Har ätit 2 st och det finns 3 kvar, sparar dem tror jag ;).

Fan vad jag längtar till helgen asså, då ska vi åka till landet :) Och om Ullis åker dit i helgen så kan vi träffas för vi bor skit nära varandra!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på Spotify, älskar spotify!

Jag och Bojana chattar på msn och vi bestämde nyss att vi ska åka in till stan imorgon efter skolan för att shoppa lite mer ;)
Skolavslutningen närmar sig ju och jag måste hitta en klänning att ha på mig.

Hörs sen, puss
- lägger in massa bilder i nästa inlägg!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!