SÖNDAG MORGON

Vardag | 2010-02-14 | 12:24:35 Kommentera här! » 3 st

God morgon allihopa! Har ni sovit gott? :) Det har jag gjort, även om jag drömde lite konstiga drömmar..
Jag drömde två olika saker. Den ena var att jag typ bodde i en annan familj och att vi skulle åka båt :S haha!
Och den andra att jag gick ute på gatan mitt i natten med en hund. Haha skit konstiga drömmar!

Idag då, jag ska inte göra ngt mer än att plugga plugga och plugga! Har NO prov på tisdag så jag måste satsa stenhårt på det. Hoppas det går bättre än det förra, för då fick jag bara G.
Vid sju tiden ska jag gå iväg till gymmet :)

Vad ska ni göra idag?

Nu ska jag nog gå och fixa iordning mig och sen ska jag börja plugga.
Hör av mig sen


Gammal bild på amanda och mig <3


Kommentarer
Skrivet av: sofia :>

svar: fin design & fin blogg :>

detsamma du! <3

2010-02-14 @ 14:06:36
Länk: http://aamandasofiah.blogg.se/
Skrivet av: Mathilda - One Tree Hill

Lycka till med pluggandet!

Sv: Tack vad glad jag blir :) Och tack detsamma!

2010-02-14 @ 14:16:50
Länk: http://othtjejen.blogg.se/
Skrivet av: Emma

jag e oxå 14 och vill gymma men det e väl 16 års gräns hur kmr du in? :D

tacksam för svar :)

2010-02-14 @ 18:02:12

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!