"SKOLANS DAG" IDAG

Vardag | 2010-04-28 | 10:29:29 Kommentera här! » 0 st

Tjoho bitches :D

Idag är det mycket jobb i skolan, men vi har ändå inga lektioner, asskönt :) Det är så att vi har skolans dag, där vi samlar in pengar till Haiti. Jag ska vara med amanda och vi ska sälja lotter ikväll. Nu på morgonen har vi planterat tomater som några andra ska sälja.


Jo juste, amanda kommer hem till mig efter skolan och då ska vi käka pommes med körv. åh vad hungrig jag blev nu.. Sen ska vi till skolan igen för då äre "skolans dag".

Yes men nu ska jag se om jag kan hjälpa till med något :), puss

-slänger in en gammal bild


Jag och Bojana för kanske 2v sen ? 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!