BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Vardag | 2011-06-05 | 21:29:17 Kommentera här! » 0 st

Halloj! Äntligen hemma efter en lång helg på landet. Det har varit riktigt härliga dagar där, solen har lyst varje dag och jag har blivit lite brunare hihi.
I onsdags kom vi dit och det var chill på kvällen, satt framför brasan och lyssnade på musik. Sen på torsdagen kom älskling och Johannes dit med buss. När vi hade käkat mötte vi Ullis och sen gick vi till sjön och satt där en stund..Grillade lite marshmallows och lyssnade på musik. På natten vid halv två tvingade Ullis och Fabian mig ut på en jävla promenad till nån brygga. Ville hellre sova men följde med ändå. Vi kom tillbaka efter två timmar och då sov vi i tält.
I fredags åkte Fabian och Johannes hem och på kvällen hände det väl inte så mycket. Var ganska trött efter gårdagen.. Tror faktiskt att jag somnade vid tio redan.
Igår åkte jag, mamma och mammas kille till stan (Norrtälje) för att käka på kina restaurang. Fan vad gott det var, måste äta det oftare!
Ja och idag åkte vi hem från landet.. Nu sitter jag och kollar Big Brother finalen, hoppas Simon vinner!
Ska ladda ner Titanic nu, för jag och Fabian ska se den imorgon. Hör av mig senare, puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!