MÅNDAG 10 JANUARI 2011

Vardag | 2011-01-10 | 07:47:35 Kommentera här! » 2 st

Godmorgon!
Idag är det skola igen.. Orkar verkligen inte med det idag. Hade skitsvårt att somna igår, la mig i sängen typ tio och somnade vid tolv.. Vaknade igen vid ett och låg vaken till halv 3.

Sitter och snackar med Amanda på msn nu, har precis käkat frulle. Ska platta håret och sminka mig nu. Såg att min tröja som jag ville ha idag va i tvätten så får ta en annan -.-

Har ingen aning när jag slutar idag, men jag skriver när jag kommer hem iallafall. Ha en bra dag, kram


You're beautiful - Chester See. Så fin låt

Kommentarer
Skrivet av: olivia

hej sötnos, sjukt fin blogg!

vill du ställa någon fråga i min frågestund?

skulle vara kul!

kram olivia :)

2011-01-10 @ 11:38:43
Länk: http://oliviachronwalll.blogg.se/
Skrivet av: kajsa

Låten är såå fiiin!

2011-02-17 @ 20:41:52
Länk: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!