THE VOICE 2011 - BRA AVSLUTNING PÅ SOMMARLOVET

Vardag | 2011-08-21 | 02:45:37 Kommentera här! » 0 st

Hej hoppsan! Kom hem för nån timme sen. Drog ju in till stan med Frida och Gürhan, träffade massa man kände vid the voice. Fan vad kul det var asså, och Chris Medina var ju såklart bäst!
Minns ni tävlingen Vakna med the voice hade nångång i maj när man skulle skicka in en cover? Jag var ju med i den tävlingen men jag vann inte. Vinnaren fick ju uppträda ikväll, fan vad avundsjuk jag var på henne haha.
Sen kom Fredrik, Sabina och Alex till the voice så vi var med dom ett tag också.
Vid halv tolv när alla hade sjungit klart drog vi och käkade på donken och sen tog vi tåget hem. Nu är jag sjukt trött och ska snart gå och lägga mig.
Imorgon måste jag vakna hyfsat tidigt så att jag kan somna i tid imorgon kväll eftersom det är skola för min del på måndag. Ska träffa Fanny imorgon, vi ska dra in till stan och käka på taco bar osv, mysigt! 
Ah men godnatt då bloggen ♥
Bjussar på en video jag spelade in när Chris Medina sjöng:
Respekt & kärlek till låten

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!