SKOLA IMORGON

Vardag | 2011-08-21 | 23:09:10 Kommentera här! » 1 st

Första skoldagen imorgon i en helt ny skola..Nya lärare, nya klasskamrater..Woop woop vad nervös jag är alltså! Har spänningar i magen, men det kommer nog att gå bra tror jag.

Måste kort berätta om filmen vi såg på bio idag. Vi såg Jag saknar dig, och fyfan vad bra den var! Helt ärligt så är det den bästa filmen jag sett på länge. Jag och Fanny satt och grät nästan hela tiden, och det var det många andra som också gjorde. Den rekomenderas verkligen!

Nu ska jag försöka sova, skriver imorgon när jag kommer hem från skolan. Godnatt bloggen♥

JUSTE! Eric Amarillos nya låt måste ni lyssna på, så sjukt bra tycker jag!

Kommentarer
Skrivet av: FELICIA STENBERG

allt är bara bra själv då? :D

2011-08-23 @ 18:28:21
Länk: http://feliciaastenberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!