SJUK

Vardag | 2010-09-03 | 08:12:27 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen. Vaknade av att min näsa var igentäppt, att halsmandlarna var skit stora och med världens hosta. På en fredag, yeeey! Fan vad glad jag blir, får se om jag kan åka till papi idag. Men det tror jag :)

Igår hade vi som sagt spex foto me klassen och nästan alla var utklädda till något.
Jag, bella och Frida va typ 80-tals nördar :D Här kommer bilder som vi tog efteråt i korridoren:
Ronya(som hade bytt tillbaka t vanliga kläder), Bella & Frida, jag och bojana

Bojana och jag!

Vi igen


Bojana din hand? hahahah

Jag, Assal från paralellklass och Bojana . (Sen Alexander i bakgrunden haha)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!