HEMMA NU

Vardag | 2010-09-15 | 18:19:50 Kommentera här! » 1 st

Åkte till Rinkeby med Bojana idag efter skolan för att köpa linser. Då tänker ni säkert "vah, ända till Rinkeby för att köpa linser?" Jaaa ända dit. För att de är sjukt billiga där. 35 kr paret + en linsvätska som kostar 30kr. Köpte 4 par linser. Blåa, gröna, gråa och nån till som jag tror va brun.
Har provat dom "bruna" nu då och resultatet vart typ gröna? Haha.
Imorgon i skolan tror jag att jag ska ha gröna eller gråa. Kan bli ganska coolt med gråa tror jag ;)


skit ful bild men kolla ögonen :D

Kommentarer
Skrivet av: linnea fulaste font

va hettre affären du köpte dom ifrån? undrar bara :)

2010-09-16 @ 19:00:56

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!