HALV STUDIEDAG

Vardag | 2010-09-29 | 17:02:55 Kommentera här! » 0 st

Hej bloggen. Slutade tolv idag så då åkte jag Bella, Frida och Ronya till flempan o handlade mat. Vi köpte grillad kyckling, championer, läsk, chips osv! Skit gott. Och Bella gjorde världens godaste tsaziki (stavning?) :D
När vi hade ätit klart så tog vi lite roliga bilder med min webb och så sjöng vi lite karaoke haha!





HAHA











bella vart så fin på den här bilden tycker jag




Dom ba: elin din sop-påse luktar banan..
ja ba: VAH det är ingen sop-påse det är min vattenpipa :O hahahhaha dom garva sönder där


ooh herregud

Säkert en femtio bilder till men jag orkar inte mer, haha!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!