FREDAG

Vardag | 2010-09-17 | 19:06:32 Kommentera här! » 2 st

Hej bloggen. Ska berätta kort om dagen.. Slänger in lite bilder också.
Började halv 9, hade bild, slöjd, idrott sen matte.
När jag tog på mig mina shorts på idrotten så märkte jag att mina ben va fett bruna HAHA :O
Efter skolan så åkte jag och bojana till Huddinge centrum me hennes brorsa och hans polare. Vi käkade på kebab torget o sen gick vi t donken och köpte glass. Kom hem för en stund sen. Eller en stund sen? Klockan var väl fem eller något..
Denna fredag kväll kmr jag inte ha ngt att göra  MEEEN SMSA OM NÅGON VILL HITTA PÅ NGT


ser ni myggan på knät? satan vad det kliar nu haha..
Mina skor va supersköna att jogga i :D


Jag och Bojana innan gympan


Bojanas lillebror e fan längre än henne, man kan tro att han är hennes storebror haha


just nu!

Kommentarer
Skrivet av: Linn :D

den bästa bloggen! :D <333

2010-09-17 @ 20:47:40
Länk: http://piaff.blogg.se/
Skrivet av: Linn

måste få höra dej sjunga :D <3

2010-09-17 @ 23:00:12

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!