...

Vardag | 2010-05-14 | 19:39:41 Kommentera här! » 1 st

Hej! :) - helt random lixom
Väntar på att Bojana ska äta klart så vi kan webba igen! Nu under tiden har jag tagit lite bilder som jag tänkte lägga in :P
Kan berätta vad jag har gjort idag också när jag ändå håller på. Vaknade kl. 08:00 för att åka till frisören vid halv 10. Tog hål i öronen. Sen åkte jag till stan med mamma, köpte legins och en sjal.
Åkte hem.
Åt.
Och nu är jag här hemma och är barnvakt åt min kusins dotter.

Imorgon var det tänkt att jag skulle sova hos Johanna med Anton, men det gick tydligen inte. Så det blir nog en mysig hemmakväll med mamma och hennes kille och Sebbe :)

I onsdags hade jag tjejkväll, eller det va en kille också :P Bilderna från den kvällen lägger jag in en annan dag..



örhänget (:


väldigt beredd


HAHAHHA herregud

Nu har bojana sälert ätit klart, puss


Kommentarer
Skrivet av: carro ♥

Fin blogg :D

2010-05-16 @ 17:30:40
Länk: http://liikadana.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!