TUMBA CENTRUM

Shopping | 2010-03-02 | 17:35:18 Kommentera här! » 1 st

Hej på er! Var i tumba centrum med mamma. Vi skulle egentligen bara fika men när jag gick in på H&M så kom jag på att jag hade bonus på 50 kr, så jag skulle se om jag hittade något. Då hittade jag en tröja som kostade 49 kr så den köpte jag :). Fick också ett Allround lack av mamma. Tack.
Sen gick vi och fikade på spaaks, tror jag det heter? Iaf, åt en fralla och en bulle :D. Det fick bli min lunch.

Och nu är jag hemma och jag har tagit på mig min nya tröja och nu ska jag kolla på film! Vet inte riktigt vilken men jag vill se någon romantisk komedi.. Tips?


Min nya tröja :)


*Ignore my face*

Skriver efter filmen, pusspuss


Kommentarer
Skrivet av: j med ett j - [pjohanna.bloggse

Sv: ha en bra dag du med ;-)

2010-03-02 @ 19:23:17
Länk: http://pjohanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!