SHOPPAT ! - IGEN

Shopping | 2010-03-04 | 23:21:06 Kommentera här! » 0 st

Hejsan! :)
Idag skulle jag vart med Bojana men hon kunde inte så då åkte jag till skärholmen med Lina, hennes mamma och syster. Vi åkte vid halv 3 och var hemma 8. Jag är heeelt slut!
Först gick Lina och bokade tid hos frisören och sen gick vi och åt. Hennes mamma var snäll och bjöd mig på mat :) hihi.
Sen så gick vi runt i olika affärer och jag hittade billiga smycken på Ur & Penn och två toppar på H&M.
Imorgon ska mamma skjutsa mig till Bojana och sen ska jag och hon åka till Farsta och stan och träffa några kompisar (:

Har inte så mycket mer att säga mer än att jag ska gå och sova snart. Lägger in bilder på det jag köpte först.


Oversize linne - H&M 79:-


Örhängen 20:- (rea) - Ur & penn


Flätat skinn armband - 25:- (rea), ur & penn


Halsband 30:- (rea), Ur & penn
T-shirt 69:-, H&M


Vantar(!!!) - 29:- H&M

GODNATT :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!