HEMMA NU

Shopping | 2010-03-28 | 16:57:39 Kommentera här! » 0 st

Har varit i skärholmen, eller pink island som många säger.
Behövde nya legins och linnen, så jag fick med mig två par legins från gina tricot, två linnen från H&M och när jag ändå var inne på gina så kollade jag runt lite på deras rea som dom hade. De sålde ut kläder för 49 och 99 :- och då hittade jag tröjan som typ alla har. En svart-grå randig oversize :) Så den fick jag för 49:-, perfekt!
Hade tänkt köpa den förut men då kostade den ju 149, så det var bra :).
 
haha, jag bjuder på den ;)


Nu måste jag börja plugga matte för jag har matte prov på tisadag!

Hörs sen, hej!♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!