HEMMA IGEN!

Shopping | 2010-06-20 | 19:06:16 Kommentera här! » 0 st

Sådär! Nu har jag kommit hem från skärholmen. Fick hem lite småsaker som kan behövas till vardags. Smink osv :)

När jag stog i kön på H&M så var det en liten skitunge på kanske 11 år som trängde sig före en kvinna och man såg på henne att hon vart skit sur. Men hon sa inget. Samma kille kommer fram till glasskiosken där jag och mamma står, och ropar: En mjukglass. Tjejen som jobbade där ba: aa, du får ställa dig i kön. Då ställde han sig framför mig. Jag sa till honom att ställa sig i kön och han bara står och glor på mig.
Fan, har han inga föräldrar som kan uppfostra honom eller? Blir så irriterad på folk som ska tränga sig före och tro att de kan göra vad som helst.
Aja.

Det här köpte jag iallafall :D


Två linnen - h&m

ballerinaskor och armband - Indiska
Smink - h&m

Ska kolla runt lite på facebook nu, vi höres :D ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!