TORSDAG

Vardag | 2010-02-11 | 22:56:49 Kommentera här! » 0 st

Tjena mors! :)
Idag har det varit en låååång dag! Började 8.30 och hade engelska, matte och NO. På NO:n fick vi göra egna högtalare av papper, det var skit coolt. Min blev skit fin (a) hehe. Sen hade jag lunch och rast. På rasten spelade jag och Bella gitarr som vanligt haha! :) Efter skolan stannade jag kvar på resurstiden och gjorde mitt sista SO prov som jag missade i 7:an. Skönt att alla dem tre proven är skrivna nu!
Efter skolan åkte jag hem, gick till mormor och åt middag och sen gymmade jag med Lina. Första gången jag gymmade, och jag måste säga att det är skit kul faktiskt :) Gymmar med Lilian på söndag också.
Kom hem runt halv tio från gymmet och sen dess har jag duschat och suttit vid datorn och ätit vindruvor.
Just nu sitter jag och webbar med amanda.

Imorgon stannar jag hemma från skolan. Vi ska till Boda Borg med klassen men jag har valt att inte följa med dit.
Vi ska lixom samlas kl. 7.20 vid stationen.. Vem orkar det ;s ? Inte jag iaf!
Så jag får en hemma-dag imorgon och då ska jag sova uuuut ordentligt. Måste också städa mitt rum -.- ;p
 
Jag har inte så mycket mer att berätta, så vi får höras imorgon.. Kanske slänger in ett inlägg senare!

Jag just nu, haha :

Nyduschad och fräsh! :D stavar man fräsh så ? Fräsch.. fräs.. fräsh..fräch..



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!