TEST ?

Vardag | 2010-02-23 | 21:37:49 Kommentera här! » 1 st

Snodde från en tjejs blogg..

OM DIG SJÄLV:
namn
: Elin Marita Hilli
födelsedatum
: 18 november 1995
stjärntecken
: skorpion
stad du bor i: stockholm

glasögon/linser:
nope
tandställning
: nää
sjukdomar: nej
husdjur
: 2 marsvin
syskon
: Nej :)
vem är din absolut bästa vän
: Tjejerna i kontoret är mina bästa vänner!
vem är din modeikon?
va ?

DIN KROPP:

hur lång är du:
164 cm
hur mycket väger du:
58 kg
vilken sko storlek har du:
jag har stora fötter! 40.
är du nöjd med din kropp:
ganska..
skulle du kunna plastikoperera dig:
nope
välj en sak du tycker är fulast med dig:
Mina lår
vilken ögonfärg har du:
Isblåa
vilken hårfärg har du:
blont (det är inte min naturliga)
har du lång överkropp:
ja men den är inte längre än min underkropp ^^ eller heter det underkropp?
har du långa naglar:
njaa ganska :P
har du piercingar: nej, inte ens i öronen. Ska ta :)

DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR:

hur mår du just nu
: Bra, men skit trött!
vad tänker du på just nu:
Att jag har slöjd imorgon och hoppas på att min klänning blir klar ;)
saknar du någon just nu:
aa :'(
gillar du någon:
Alltid
är du kär
: Maybe :D
är någon kär i dig
: Vet inte..
älskar du någon
: yes
hatar du någon:
aa
hur är du om du är hungrig:
pratar och tänker bara på mat
hur är du om du är trött: sur eller så skrattar jag åt allt. Kan sitta och kolla på ett träd och börja asgarva!

om du sovit i tre timmar:
somnar om..

DINA ÖNSKNINGAR:

du skulle egentligen vela heta:

du skulle egentligen vela bo i: hmm.. vill bo i Sverige!
din högsta önskan är: att det blir sommar, eller iaf vår.
du skulle vilja ha
: flytta, sommar, nya kläder, brunt hår, converse, LÅNGT HÅR.

DITT RUM:

vilken färg är det i ditt rum:
  vita väggar med bruna o svarta gardiner... tavlor... svart rya matta :D
har du en tv i ditt rum: aaa:D
har du en dator i ditt rum:
japp
har du en säng i ditt rum:
ja
vilken färg är ditt påslakan:
grått med mönster
har du kläder på ditt golv: aa lite
har du tidningar på ditt golv: nej
har du något annat på ditt golv: matta, galgar, microfon, och lite kläder :P

Sovdags, natti natti <3


Kommentarer
Skrivet av: märta

du har bästa födelsedagen allafall :D

2010-03-02 @ 17:35:33
Länk: http://maretta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!