SKA SNART SOVA, SKA BARA BERÄTTA OM HELGEN :D

Vardag | 2010-02-22 | 22:55:49 Kommentera här! » 0 st

Har haft en underbar helg!
Börjar med fredagen. Stannade hemma från friluftsdagen för jag försov mig.
Sen på kvällen gick jag till pizzerian och åt med mamma, hennes kille och hans son. Det var första gången jag träffade hans son och det var kul o få träffa honom! :D
Sen gick vi hem till oss och kollade på film och bara tog det lugnt. Tiden bara gick... Dom gick hem halv 6 på morgonen haha!

Lördagen. Sov till 10, var skit seg hela dagen. Hade ju bara sovit i 4 timmar.
På eftermiddagen åkte jag och mamma hem till min kusin som fyllde år, kul :)

Fan nu vill jag sova alltså, godnatt!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!