PLUGG PLUGG PLUGG

Vardag | 2010-02-24 | 17:42:17 Kommentera här! » 1 st

Och mera plugg! Har en bok från skolan som jag ska läsa tills imorgon. Ska läsa till 3 kapitel. S.73-122, jippie. Det hade vart roligare ifall det hade varit en bra bok. Den här suger rent ut sagt. Den heter Janne, min vän. Nu vet ni det också, haha!

Idag var det en väldigt lugn dag i skolan. Började med Idrott 9.15. SO:n innan vart inställd så då fick vi sovmorgon :). Sen hade jag slöjd och jag blev klar med min balklänning! Fick inte ta hem den idag för min lärare skulle utvärdera den. Tycker den är värd ett VG iaf :D Hehe. Sen var det luch och det var championsoppa, inte så gott.. euw.
Resten av skoldagen hade jag mentorstid och språk. Sen slutade jag :), 13.45.
Efter skolan åkte jag hem och lyssnade på musik så det hördes säkert i hela huset. Men jag har en ny favorit låt som heter In my head, av Jason Derulo! Love it.
Har också ätit middag. Blev köttbullar, stekt lök och massa gurka & motorrötter :). Har "slutat" äta kolhydrater.

Kanske slänger in ett inlägg lite senare innan jag kollar på Crocodile dundee(stavning?) som kommer ikväll på tv4 kl. 20.00. Har alltid gillat de filmerna :)

Bjuder på en Dagens låt:
 

Nu blire läsning!

/ElinMaritaHilli


Kommentarer
Skrivet av: Mathilda - One Tree Hill

Hon är så bra!

2010-02-24 @ 21:37:45
Länk: http://othtjejen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!