MÅNDAG

Vardag | 2010-02-22 | 22:47:11 Kommentera här! » 0 st

HejHej! Idag har jag haft studiedag och det har varit jätte skönt fakiskt.
Vaknade upp runt 9 och åt frukost. Sen tog jag på mig lite kläder och gick ut med mammas kompis hund. Hade lovat att gå ut med den två gånger idag. Så det gjorde jag :). Det var ca 20 minus ute! Skit kallt. Usch, vill ha sommar nu! Eller iaf vår. Jag tror att snön kommer stanna tills april. Det är så mkt!
Efter det kom jag hem och sminkade mig samtidigt som jag webbade med Amanda som är i Thailand! Sån tur hon har som får sitta och sola hela dagarna :o

På eftermiddagen ringde min lärare och sa att vi inte skulle till Lida imorgon, för att bussarna inte gick...
Så istället ska vi va i skogen i skolan och laga mat.. Kulkul . Inte alls. Jag kommer frysa ihjäl alltså! :s
Om det är kallare än idag så vet jag inte om jag går alltså! Jag tål inte kylan.

Sen bakade jag en kladdkaka :) Den vart jätte god.

Runt halv 7 åkte jag till mässan med mamma och hennes kompis. Mässan var typ om unga företagare? Hennes dotter sålde Peace armband och jag köpte 2 st. Dom är skit fina! Kan visa bild sen..
Sen fick jag manikyr av någon där som studerade till sån där naglel.... öh vad heter det... nagel...
nagelfixare ? Hittar inte ordet, men jag tror ni fattar! :p
Fick manikyr + lackning för 30:- , billigt ha? Valde lila färg :)
Juste, jag såg Ellinorak på mässan, ni vet hon bloggaren som e typ känd? Det var hennes kollega som fixade min manikyr.

Kom hem runt halv 9 och sen dess har jag bara suttit inne och nördat facebook :)


Första armbandet.

och det andra.

Sovdags. Natti ♥




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!