Hemma idag!

Vardag | 2010-02-09 | 13:58:03 Kommentera här! » 2 st

Tjena!
Hoppas ni mår bra, det gör inte jag. Stannade hemma idag för jag har skit ont i magen! Nu sitter jag med en flaska med varmt vatten i som jag har lagt på min mage. Har också tagit en alvedon. Hoppas det hjälper!

Jag är faktiskt inne på min bärbara dator nu för första ggn med internet :) Det har inte fungerat förut.
Tycker det är mycket skönare med bärbar än stationär för då kan man sitta i soffan t.ex! :)

Ska lägga in en skit bra låt sen, vet inte vad den heter men lägger in den iaf.

Har fått min webbcamera att fungera:) lite sjuk-bilder kommer ..

  hohoh
Outfit: Sovtröja och favvo sjalen ;D

pussss♥


Kommentarer
Skrivet av: Mathilda

var har du köpt din sjal? den var suuuuper fin

2010-02-09 @ 17:43:22
Skrivet av: Anonym

var har du köpt din sjal? den var suuuuper fin

2010-02-09 @ 17:43:55

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!