HÄR SKA DET VARA EN RUBRIK..

Vardag | 2010-02-10 | 21:52:58 Kommentera här! » 1 st

Tjena, hur är det med er? Med mig är det bara bra, gick till skolan idag :)
Hade:
SO
Idrott
Lunch + rast
Språk
Resurstid, gjorde matte provet där eftersom jag var sjuk igår!
Jag och bella hade med oss våra gitarrer till skolan idag så vi satt och spelade på rasterna , skit kul är det att spela!! Speciellt när man kan lite :D Vi ska ha med oss dem imorgon också. Juste, haha när jag och bella spelade så fick amanda damp på oss för hon blev lite irriterad.. Så hon satte på egen musik i öronen och började sjunga HÖGT , så jag o bella blev irriterade på henne istället.. det blev rena ap-ljungeln i vårat kontor.

Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datan och kollade på min favvo serie Andra avenyn :D

Nu sitter jag och webbar med amanda på msn samtidigt som jag sitter och spelar "lips of an angel" på gitarren:)

Ska gå och lägga mig snart, börjar lite tidigare än de andra dagarna imorn...
vi hörs imorgon , puss! ♥


Kommentarer
Skrivet av: jenna

Vad tycker du om min nya header? :)

http://jennaoberdieck.blogg.se

2010-02-11 @ 09:01:58
Länk: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!