GODMORGON

Vardag | 2010-02-27 | 11:13:54 Kommentera här! » 1 st

Har ni sovit gott? Det har iaf jag gjort. Jag vaknade för en stund sen och ska snart gå och äta frukost.
Idag ska jag åka hem till mamma. Hon och Janne är och handlar mat så det blir goood mat när jag kommer hem :D

Jag har blivit jätte förkyld! Har känt mig hängig och trött några dagar nu och det här är väl resultatet? Kan knappt andas genom näsan och när jag pratar så låter jag som jag vet inte vad. Usch.

Ikväll får jag se vad jag gör, har inte bestämt något än. Kanske blir en hemmakväll med ett varmt bad eftersom att jag inte mår nå bra.

Nu blir det frukost. Känner att jag behöver te. Älskar te!

Hör av mig när jag har kommit hem till Huddinge.
C'ya ♥

HAHA hittade en skit gammal bild på mig från 2003. Var i Finland :D
(jag som kastar pil)



Kommentarer
Skrivet av: Mathilda - One Tree Hill

Sv: Tack detsamma :-) Vad ska du hitta på?

2010-02-27 @ 13:05:34
Länk: http://othtjejen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!