ÄR HOS MIN PAPPA

Vardag | 2010-02-26 | 18:11:08 Kommentera här! » 1 st

Tjena :) Nu är jag hemma hos min pappa som bor i Tierp. Vi har nyss varit och handlat mat. Det blir kycklingklubba, mumms.

Idag var det skola och vi fick sluta kl. 12 :D :D För vi hade strömavbrott hela morgonen så då kunde dom ju typ inte laga mat så då fick vi åka hem. NICE! Annars hade vi fått sluta kl. 15:30!
Jag, bella, frida och Ronya åkte hem till mig och lagade tacos. Haha det var jätte gott och vi skrattade mkt!

Juste, igår dog mitt marsvin! Jag kom hem från skolan och såg bara det ena marsvinet komma ut och titta, medans det andra var kvar i huset. Den har inte ätit på några dagar och när jag lyfte upp huset för att titta så bara låg den där inne helt död!!!! Jag hade inte så mycket känslor för den, MEN jag kan inte se döda djur, så är det bara. Jag började gråta.
Vi visste inte vad vi skulle göra med henne. Vi kunde ju inte begrava henne direkt, eftersom skogen e full med snö och is. Så vad skulle vi göra? Vi fick packa in henne i tidningspapper och lägga henne i kartong och slänga henne. Det kändes hemskt! Men det var ingen idé att åka till veterinären för dem gör samma sak. Fan vad jag kände mig dum! :'(

Middag nu, ha det bra.

LOOOOOV NU :D :D PUUSS

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

nää, inte kull att ditt marsvin dog:'(

2010-02-26 @ 18:15:07
Länk: http://baralillalenny.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!