SÖNDAG

Vardag | 2010-08-29 | 11:15:53 Kommentera här! » 0 st

Godmorgon på er!
Förlåt för en skiiit kass uppdatering, men jag har ju ett liv utanför bloggen också ;) Men det blir bättring nu.

Amanda sov här inatt, och hon sover fortfarande. Vet ni hur länge hon sover eller, till 2 typ -.- Så får väl sitta här vid datan så länge. Haha.
När hon har vaknat så ska vi ut på 5km powerwalk och när vi kommer hem så ska vi käka frukost och sen får vi se vad som hendaa :)
Har lovat Bojana att följa med henne till flempan vid 3 en snabbis för att köpa hårfärg, sen troooor jag att jag ska äta subway med Johanna. Frågade henne men hon har inte svarat..

Jaja nu vaknade Amanda och vet ni vad hon sa? hon ba: shit skriver du en bok eller? HAHA oops :D


jag och amanda hemma hos henne för några dagar sen!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!