LÖRDAG

Vardag | 2010-08-07 | 12:47:24 Kommentera här! » 0 st

Godmorgon! Vaknade för ungefär en timme sen och har precis käkat frukost.
Igår kväll så hade vi kräftskiva hos oss med lite grannar, det var trevligt. Och kräftor som e så gott! ;) Äter ni kräftor?

Snart så kommer Fanny hit och vi ska fixa oss lite grann och sen ska vi åka till huddinge centrum och käka donken och jag ska ta mitt fjärde hål i örat.

Igår kom ju pappa och lämnade mitt ed hardy linne som han köpt i thailand och det var as fint!

(Nu när jag ser bilden på datan så ser jag att det är fötter bakom mig... det kan inte va mammas, för jag va ensam hemma, fan vad scary!)

Fanny kommer snart så ska inte sitta här mer.. Ska gå och klä på mig. Vi hörs när jag kommer tillbaka från huddinge. Puss på rumpaaan :D ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!