LISTA

Vardag | 2010-08-25 | 21:54:54 Kommentera här! » 0 st

1. Tre namn jag lyssnar till: Älin, Elin, Ello
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mina ögon
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mina lår
4. Detta är jag rädd för: Höjder, spindlar, ormar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar, Mobil,
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Slicka mig på armbågen,
7. Detta tycker jag om att göra: SJUNGA, va me kompisar
8. Detta vill jag göra just nu: Pierca mig!!
9. Bästa känslan: vet inte
10. Värsta känslan: Att inte andas..
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
12. Favoriträtten? Kyckliiing
13. Jag vill gifta mig?: Ja
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Ha barn, VINNA IDOL, köpa en häst, köpa hus
15. Min käraste ägodel: Luren, min tv
16. Något jag vill ha i present: Ny mobil, pengar och presentkort
17. Detta har jag på mig just nu: shorts och linne och underkläder
18. Favoritkläder: legins med kavaj!
19. Favoritdjur: Häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: va?
21. Favoritlåtar just nu: bumpy ride
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är musik, engelska och hemkunskap. Tråkigaste e matte
23. Stjärntecken: Skorpion
24. En bok jag älskar: Hatar böcker
25. En film jag älskar: The ugly truth
26. Tv-program jag gillar: Idol, fångarna på fortet, mtv's alla program, sex and the city
27. Favoritdoft: Gucci parfym! Bensin lukt..
28. Detta äter jag helst inte:
29. Dricker helst: vatten eller pepsi
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, Grekland, Spanien
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 169
34. Jag tror på: mig själv
35. Jag spelar: spelar ?
36. Person jag beundrar:
37. Så här bor jag: I mitt rum antar jag?
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga
39. Det här tänder mig: komplimanger osv
40. Det här gör mig avtänd: killar som petar i näsan offentligt
41. Favoritfärg: rosa & svart
42. Favoritcitat: Vet ej
43. En hemlighet jag vet: It's a secret ;)
44. Bästa present jag fått: Gitarren
45. Senast köpta skiva: oj det var skit länge sen, kommer faktiskt inte ihåg.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:  lår och håret
48. Udda förmåga/egenskap:
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: hmm.. vet inte
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? varit i skolan, i stan med bojana, töjt örat, gjort hål i örat på johanna, ska sova senare..
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Bittorent tror jag?
54. Vilken är din favoritrestaurang? DONKEN!!
55. När badade du i en pool senast? 2 år sen tror jag :O
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Yesbox
57. Hur många barn vill du ha? 2 st
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? måste nog va opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? haha ska inte rösta
60. Vad har du för TV-kanaler? MTV, Svt, tv4, tv3, kanal5 osv...
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Haha ja. Tara kommer du ihåg?
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Omg, aldrig i livet!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? finland HAHHAHA
66. Har du en egen trädgård? Näe
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? nalle puh :$
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nästan
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Sex and the city 2!
71. Favoritpizza? Capricosa (stavning?) och Pescatore
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inget alls!
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Amanda, kyckling med pommes
78. Favoritchoklad? Marabou digestive
79. När röstade du senast? ?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? haha vet inte
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nepp
82. Är du bra på matlagning? Ja det tycker jag :D
83. Klarar du att tanka själv? Det tror jag nog
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej och skulle aldrig göra det heller
85. Pepsi eller Coca Cola? pepsi
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nepp
87. Vad var det senaste du handlade? Töjning i think..
88. Har du kräkts offentligt? ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: hitta den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Aa jag tror det..
91. Har du ringt något betalnummer? ja
92. Kan man vara vän med sitt ex? jag är det.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? mormor eller morfar
94. Hade du mycket hår som liten bebis? liiite bara
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? meddelande?
96. Vad har du i din väska? Busskort,Nyklar,mobil,liten spegel,smink,toffs, binda, tjocktröja
97. Någon favr och lägger digoritsak du gör innan du gå? VA?!
98. Vad är du tacksam för idag?
99. Hur många syskon har du? Inga
100. Vad skulle du kunna ha gjort bättre idag? MYCKET

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!