HEMMA IGEN

Vardag | 2010-08-11 | 19:59:26 Kommentera här! » 2 st

Hej hej är allt bra med er? :)
Jag och Johanna kom nyss hem till mig och då hade min mammas kille lagat min stora data och gissa om jag vart glad!? :D Haha, asså den har varit trasig hela sommarlovet och jag har behövt använda en skruttig laptop. Wiii vad glad jag är just nu :D

Vi kom iaf precis hem från ung08. Det va ganska mkt folk där och vi träffade några som vi kände :)
Nu håller Johanna på att sy sitt löshår och jag sitter vid datan sålänge. Ska träffa Fanny lite senare, hon ska typ sova här :D

Försöker få min webbcam att fungera men det går inte så bra ... hjälp :O
Ska ladda ner spotify o lite annat nu, allt e ju borta -.- Men vi hörs senare puss :D

Kommentarer
Skrivet av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Vad är ung 08 ?

2010-08-11 @ 20:13:25
Länk: http://zannyh.blogg.se/
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

2010-08-11 @ 21:29:18
Länk: http://fridasjoblom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!