HEMMA

Vardag | 2010-08-12 | 17:54:10 Kommentera här! » 2 st

Nu sitter jag och Fanny hemma hos mig och vi ska strax käka lite scones. Ska först berätta om våran dag på stan.
Först så gick vi till Gina och jag köpte min efterlängtade cardigan haha. Sen gick vi till H&M och jag köpte en bh för 30 spänn, visar sen :)

Efter det gick vi till ung och va där i kanske en timme. Vi orkade inte va i stan så länge så vi åkte hem runt fem. Påväg till tåget gåre en kvinna sjungades och då kom jag på vem det var, en kvinna som brukar jaga folk :O Hon har jagat mig och några kompisar förut. Vart skit rädd haha.


haha jag ser sur ut :O


talking to meee?


Fanny sötis :)



heddå heddå :D

Kommentarer
Skrivet av: neda

jadå du sj ? :)

2010-08-12 @ 21:24:28
Länk: http://bluephotos.blogg.se/
Skrivet av: Vaska

Allt bra? (:

2010-08-12 @ 22:00:09
Länk: http://vaskaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!