GODMORGON!

Vardag | 2010-08-06 | 12:25:34 Kommentera här! » 0 st

Imorse vaknade jag upp hos Fanny. Jennfer sov också här. Igår vid halv 9 på kvällen så åkte vi till gömmarn. Vi badade och sen gick vi upp för att grilla korv. Sen badade vi en stund till och vid tio tiden kom Fannys mamma och hämtade oss! Vi kände inte riktigt för att gå hela längan till bussen, så tack till Fannys mamma...!

När vi kom hem så gick vi först till mig för att hämta täcke osv och sen gick vi till Fanny och jag gjorde ett hål i Jennifers öra. Det gick bra, men hon gjorde mig skit nervös -.- :P

Idag ska jag träffa min älskade pappa! Han har kommit hem från Thailand så han kommer till Huddinge och lämnar lite kläder som han köpt till mig där :)

Tänkte lägga in lite bilder från igår kväll när vi var i gömmarn





hah fick ingen bra hopp bild. jennifer och fanny.





ego pic :p


körv :D

Nu ska jag börja ta mig hemmåt.. hörs hemma? :)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!